Verzending

Verzending aan huis
Als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt*, wordt de bestelling dezelfde dag nog aan je verzonden en wordt de bestelling de dag na verzending bij je thuisbezorgd. Bestel je een product in het weekend óf op een werkdag na 22:00 uur, dan geldt de levertijd vanaf de eerstvolgende werkdag. We kunnen je deze snelle levering garanderen omdat we alle artikelen die we aanbieden op de website ook daadwerkelijk op voorraad hebben. Mocht het zijn dat we de vermelde levertijd niet halen, dan word je hiervan tijdig op de hoogte gebracht en kun je de bestelling kosteloos annuleren.

Bij Cook&Co betaal je bij besteding vanaf €25,- geen verzendkosten. Daaronder betaal je €3,99 (binnen Nederland). De verzendkosten voor België bedragen ook €3,99.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je hiervan per e-mail bericht (incl. Track & Trace code). Deze e-mail ontvang je rond middernacht op de dag van verzending. De volgende dag kun je m.b.v. de Track & Trace code de zending volgen. Verzending geschiedt via PostNL pakketservice.

Uitzonderingen

PostNL Extra@Home
Grotere artikelen die niet met de reguliere pakketpost verzonden kunnen worden (denk hierbij aan onze buitenkeukens), worden via PostNL Extra@Home alléén op dinsdag of donderdag aan je verzonden (je bestelling dient vóór 13:00 uur op de betreffende dag geplaatst te zijn). Bezorging vindt dan de volgende dag op woensdag of vrijdag plaats.

De avond voor de bezorging ontvang je per e-mail bericht over binnen welk tijdvak van 3 uur tussen 8.00 en 20.00 uur je de bezorging kunt verwachten. Je bestelling wordt over de drempel bij je thuis afgeleverd (dit moet wel fysiek mogelijk zijn in de originele verpakking, PostNL levert niet op etages binnen een woning). Als je in een flat woont, wordt er op je eigen verdieping afgeleverd. Is er geen lift aanwezig of past het artikel niet in de lift, dan levert men tot op de 3e verdieping.

Ben je op het moment van bezorging niet thuis, dan laat PostNL een briefje achter. Hierop staat een website en telefoonnummer waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. De kosten voor een 2e levering zijn voor je eigen rekening (30,-).

Voor vragen kun je ook direct contact opnemen met de klantenservice van PostNL Extra@Home: telefonisch via 088-2363775 (op werkdagen van 8.00-20.00, zaterdag van 8.00-19.00) of per e-mail op extra.at.home@postnl.nl.

Verzending aan een ander adres
Je kunt er voor kiezen de bestelling bij iemand anders te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces vul je dan een alternatief afleveradres in. Je kunt de bestelling bijvoorbeeld op je werk laten leveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.

Kies een bezorgdag
Tijdens het bestelproces kun je een bezorgdag kiezen (max. 5 werkdagen vooruit). In principe kies je een verzenddag met daaraan gekoppeld een verwachte bezorgdag, aangezien wij enkel invloed hebben op het moment van verzending. De bezorging wordt verzorgd door PostNL. In onze indicaties voor de bezorgdag gaan we ervan uit dat PostNL de beloofde levering op de volgende dag waarmaakt.


* Voor artikelen die geen 6-cijferig artikelnummer hebben, geldt een afwijkende levertijd. Je vindt de levertijd per product terug op de artikelpagina.